مکمل سوخت

مکمل بنزین برای معاینه فنی

یکی از مدارکی که تمامی دارندگان خودرو باید همیشه به همراه سایر مدارک ماشین در اختیار داشته باشند، برگه معاینه فنی خودرو است.
برگه معاینه فنی خودرو برای خودروهایی است که بیش از ۵ سال از تاریخ تولید آن‌ها گذشته است و یا به عبارت دیگر خودروهای تولید شده به مدت ۵ سال نیاز به دریافت برگه معاینه فنی نداشته و پس از گذشت این تاریخ باید صاحبین این خودروها هر ساله نسبت به دریافت برگه معاینه فنی خودرویشان اقدام کنند.
در آزمون تست معاینه فنی خودرو موارد مختلفی بررسی می‌شوند اما در سال‌های اخیر بنا به گزارش سازمان معاینه فنی ۳۰ درصد از موارد ردی به هنگام گرفتن معاینه فنی خودرو به دلیل وجود آلاینده در خودروها است، پس بهتر ازاست که در ادامه تمامی موارد مورد بررسی به هنگام اخذ معاینه فنی خودرو را با یک‌دیگر شناخته و راه‌های جلوگیری از رد شدن آزمون معاینه فنی به دلیل وجود آلاینده در خودروها را بررسی کنیم.

موارد مورد بررسی در معاینه فنی

  • همان‌طور که گفتیم به هنگام دریافت برگه معاینه فنی خودرو موارد مختلفی مورد آزمایش قرار گرفته و با توجه به آن‌ها برگه معاینه فنی به هر خودرو اختصاص پیدا می‌کند.
    از جمله موارد مورد بررسی در آزمون معاینه فنی خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :
    بررسی آلاینده‌های خروجی خودرو
    بررسی ظاهر خودرو و عیوب ظاهری
    بررسی جلوبندی خودرو
    بررسی تنظیم موتور
    بررسی چرخ‌های خودرو و بالانس بودن آن‌ها
    بررسی ترمز  و…
    موارد ذکر شده در بالا تنها بخشی از مواردی است که به هنگام گرفتن معاینه فنی برای خودرویتان مورد آزمایش قرار می‌گیرند و در صورتی که هر یک از موارد ذکر شده دچار اختلال بوده و یا کم و کاستی داشته باشند خودروی شما در گرفتن معاینه فنی مردود شده و تا زمان درست کردن این موارد قادر به دریافت معاینه فنی نمی‌باشید.

دلایل اصلی مردود شدن در معاینه فنی

تمام عوامل مورد آزمایش در هنگام گرفتن معاینه فنی می‌توانند از گرفتن معاینه فنی شما جلوگیری کرده و باعث مردود شدن خودرو شما در معاینه فنی شوند اما به گفته قائم مقام شهرداری کشور در سال‌های اخیر ۳۰ درصد از مردودی‌های معاینه فنی به دلیل میزان بیش از حد آلایندگی خودروها بوده و پس از آلایندگی دومین رتبه به جهت مردود شدن در معاینه فنی مربوط به عیوب ظاهری خودروها است.
سالم نبودن شیشه‌های خودرو، سوختگی و یا ضعیف بودن تمامی چراغ‌ها اعم از چراغ‌های راهنما، چراغ دنده عقب، چراغ خطر، چراغ راهنما، روغن ریزی، سالم نبودن برف پاک کن و شیشه شور خودرو، فرسایش و صاف بودن عاج‌های لاستیک خودرو و … همه از مواردی هستند که در قسمت ظاهر خودرو بررسی شده و در صورتی ایجاد اشکال می‌توانند مانع از اخذ معاینه فنی شوند.
علاوه بر آلایندگی و عیوب ظاهری، عدم هم راستایی و بالانس نبودن چرخ‌ها، عملکرد نادرست و ضعیف سیستم ترمز خودرو، وجود مشکل در سیستم جلوبندی خودرو، عدم تنظیم موتور خودرو و … نیز از دیگر مواردی هستند که به هنگام گرفتن برگه معاینه فنی در خودرویتان بررسی خواهند شد.

راهکارهای کاهش آلایندگی خودرو

راهکارهای مختلفی جهت کاهش آلایندگی خودرو وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تنظیم موتور، استفاده از مکمل‌های بنزین، چک کردن کاتالیزور خودرو و … اشاره کرد.
با مصرف مکمل سوخت مناسب خودرویتان می‌توانید رسوبات موجود در سوخت را از بین برده و میزان آلایندگی را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و طول عمر قطعات موتور خودرویتان را نیز دوچندان کنید تا دیگر نگران رد شدن در جایگاه معاینه فنی نباشید اما برای اطمینان بیشتر، بهتر است که قبل از مراجعه به جایگاه معاینه فنی، قطعاتی مانند کاتالیست و کنیستر خودرویتان را چک کرده و از سلامت آن‌ها نیز مطمئن شوید.
علاوه بر تمامی موارد گفته شده، تنظیم موتور نیز می‌تواند تا حد قابل توجهی از میزان آلایندگی خودرویتان کم کند.

بهترین مکمل سوخت برای گرفتن معاینه فنی

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای جلوگیری از افزایش آلایندگی خودرو و اخذ بدون دردسر برگه معاینه فنی، استفاده از مکمل بنزین در خودرو است.
مکمل بنزین یا همان اکتان بوستر باعث بالا رفتن عدد اکتان بنزین شده و علاوه بر افزایش کیفیت بنزین منجر به کاهش میزان آلایندگی خودرو نیز می‌شود و کمک می‌کند تا به راحتی و بدون نگرانی بتوانید معاینه فنی خودوریتان را دریاافت کنید اما فراموش نکنید که هر مکمل بنزینی این قابلیت را نداشته و بهتر است که به هنگام خرید مکمل سوخت خودرویتان دقت لازم را به کار ببرید.
به جرئت می‌توان گفت که بهترین مکمل سوخت موجود در بازار برای گرفتن معاینه فنی، مکمل سوخت اکتان بوستر ووفر است.
مکمل سوخت ووفر با افزایش حداکثری اکتان بنزین مصرفی، تاثیر بسیار زیادی در کاهش آلایندگی خودرو داشته و علاوه بر آن تمام رسوبات موجود در سوخت را نیز به راحتی از بین می‌برد.

مکمل‌های بنزین تولید شده در شرکت ووفر با ضمانت کیفیت و فاقد مواد دارای خورندگی، سرب و MMT را در صفحه مکمل بنزین مشاهده و سفارش دهید.

انواع پرفروش ترین اکتان بوسترتولید شده در شرکت دانش‌بنیان ووفر:

در صورت نیاز به راهنمایی جهت انتخاب مکمل بنزین مناسب خودرو و یا موتورسیکلت شما میتوانید صفحه راهنمای انتخاب را مشاهده نمایید:

📍 راهنمای انتخاب مکمل سوخت

مزایای مکمل بنزین اکتان بوستر ووفر

قطعا با مراجعه به بازار و کمی تحقیق و بررسی متوجه خواهید شد که انواع مکمل‌های بنزین در برندهای مختلف با کاربرد و مزایای متنوعی موجود هستند و شما می‌توانید با توجه به مدل موتور خودرویتان بهترین آن را خریداری کرده و استفاده کنید اما بهتر است محصولی را خریداری کنید که حداکثر مزایا را در اختیار داشته باشد و بتوانید با خرید یک محصول، مزایای بسیاری را در اختیار داشته باشید.
ووفر تولید کننده مکمل بنزین با حداکثر کارایی و مزیت در سرتاسر بازار بوده و توانسته با در نظر گرفتن کاربردهای مختلف در اکتان بوسترهای خود، مزایای بسیاری را در محصولاتش لحاظ کند.
از جمله مزایای مکمل بنزین اکتان بوستر ووفر می‌توان به بالا بردن عدد اکتان بنزین، افزایش کیفیت سوخت مصرفی، تاثیرگذاری بر عملکرد و بالا بردن قدرت موتور خودرو، از بین بردن رسوبات موجود در سوخت، کاهش حداکثری میزان آلایندگی، حفاظت و افزایش طول عمر قطعات موجود در موتور خودرو و … اشاره کرد.
برای آشنایی هر چه بیشتر و بهتر با مکمل‌های سوخت می‌توانید به صفحه مزایا و معایب اکتان بوستر  مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

روش استفاده از مکمل سوخت ووفر

استفاده از مکمل‌های سوخت کار بسیار آسانی است و دشواری خاصی ندارد اما بهتر است که پیش از استفاده از مکمل سوخت خودرویتان با نحوه مصرف آن به صورت کامل آشنا شوید تا بتوانید از حداکثر ظرفیت و مزیت‌های آن استفاده کنید.
در صفحه مربوط به روش استفاده از مکمل بنزین سایت ووفر به صورت جامع درباره نحوه استفاده از اکتان بوستر توضیح داده و علاوه بر آن درباره بهترین زمان استفاده از مکمل سوخت نیز صحبت کرده‌ایم پس اگر شما هم می‌خواهید که علاوه بر این موارد، با انواع مکمل سوخت و راهنمای انتخاب و خرید بهترین و مناسب‌ترین مکمل سوخت مربوط به خودرویتان نیز آشنا شوید، بهتر است که مقاله سایت ووفر درباره روش استفاده از مکمل سوخت را به دقت مطالعه کنید.
ناگفته نماند که با استفاده از چت آنلاین موجود در سایت ووفر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط بوده و جواب سوالات خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیدا کنید.

سوالات متداول

مکمل سوخت ووفر بهترین اکتان بوستر موجود در بازار بوده که شما علاوه بر خرید راحت و به صرفه آن می‌توانید میزان آلایندگی خودرویتان را کاهش داده و به راحتی معاینه فنی خودرویتان را اخذ نمایید.

موارد متعددی از جمله میزان آلاینده‌های خروجی خودرو، عیوب ظاهری خودرو، جلوبندی خودرو، تنظیم موتور، چرخ‌های خودرو و بالانس بودن آن‌ها، ترمز خودرو و … به هنگام گرفتن برگه معاینه فنی مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

به هنگام اخذ برگه معاینه فنی خودرو، موارد مختلفی در خودرو مورد آزمایش قرار می‌گیرند که خرابی هر کدام از قطعات و عملکرد ضعیف هر یک از سیستم‌های خودرو می‌تواند منجر به مردود شدن خودرو در معاینه فنی شود اما بنا بر گزارش قائم مقام شهرداری، بیشترین علت مردود شدن خودروها در معاینه فنی به دلیل آلایندگی بیش از حد آن‌ها بوده است.

برای کاهش آلایندگی خودرو باید حواستان به قطعاتی مانند کاتالیست و کنیستر بوده و از سلامت آن‌ها مطمئن باشید، علاوه بر این می‌توانید به راحتی با استفاده از مکمل سوخت اکتان بوستر ووفر، عدد اکتان بنزین مصرفی خودرویتان را افزایش داده و از میزان آلایندگی خودوریتان بکاهید.

افزایش کیفیت سوخت مصرفی، از بین بردن رسوبات سوخت، افزایش قدرت و عملکرد موتور خودرو، افزایش طول عمر و محافظت از قطعات داخل موتور خودرو، بالا بردن عدد اکتان بنزین و … از جمله مزایای دیگر مکمل‌های سوخت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *