مکمل سوخت

بهترین جایگزین بنزین سوپر چیست؟

همان‌طور که می‌دانید، وسایل نقلیه متفاوت از جمله خودروها و موتور سیکلت‌ها از طریق ترکیب و احتراق سوخت با هوا شروع به حرکت کرده و می‌توان گفت که تا سوخت وسیله نقلیه کافی نباشد، موتور خودرو نیز روشن نشده و عملا خودروی شما جابجا نخواهد شد پس در نتیجه وجود سوخت مصرفی هر خودرو به مقدار مناسب برای استفاده از آن وسیله ضروری است.
امروزه سوخت مورد نیاز اکثر خودروها بنزین بوده و به همین دلیل شاهد وجود تعداد زیادی جایگاه سوخت بنزینی در سراسر شهر هستید اما خبر بد این است که پیدا کردن بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت کار دشواری است و به ندرت پیدا خواهد شد.اما به نظر شما نبود بنزین سوپر می‌تواند دردسرساز بوده و مانع از کارکرد صحیح خودروها شود؟

بنزین سوپر با بنزین معمولی متفاوت است؟

تفاوت اصلی بنزین معمولی با بنزین سوپر در عدد اکتان آن‌ها است.
عدد اکتان موجود در بنزین معمولی حدود 87 بوده در صورتی که این عدد در بنزین سوپر حدود 95 است و همین تفاوت به ظاهر کم می‌تواند تفاوت زیادی در سلامت قطعات خودرو و کارکرد صحیح موتور خودرویتان داشته باشد.
امروزه تعداد خودروهای مدرن و پیشرفته مانند خودروهای توربو شارژ افزایش پیدا کرده و می‌توان گفت که موتور خودروها قدرتمند‌تر شده است اما همین خودروهای قدرتمند با موتورهای توربو نیاز به سوختی باکیفیت بالا داشته و حتما باید از بنزین سوپر در آن‌ها استفاده کرد.
استفاده کردن از بنزین معمولی با عدد اکتان پایین نه تنها باعث خراب شدن قطعات خودرویتان شده بلکه عملکرد موتور خودرو را نیز از بین خواهد برد و شدت و قدرت خودرو را به شدت کاهش خواهد داد پس با توجه به نکات گفته شده چطور می‌توان از موتور خودروی جدید و پیشرفته محافظت کرده و برای آن بنزین سوپر پیدا کرد؟

عدد اکتان بنزین چیست؟

اما عدد اکتان بنزین که همه جا صحبت از آن بوده دقیقا چیست و چه تاثیری بر سوخت مصرفی خودرو دارد؟
عدد اکتان بنزین نشان دهنده مقاومت بنزین در برابر گرما، فشار و سوختن، پیش از نیاز خودرو است به صورت ساده‌تر می‌توان گفت که هر چقدر عدد اکتان بنزین بالاتر باشد، بنزین مصرفی کیفیت بالاتری داشته و در برابر فشار و گرمای موجود در موتور خودرو مقاومت کرده و پیش از زمان دقیق احتراق، خود به خود شروع به سوختن نخواهد کرد پس در نتیجه بالا بودن عدد اکتان بنزین می‌تواند به کارکرد صحیح قطعات موتور خودرو کمک کرده و علاوه بر آن باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش آلایندگی خواهد شد و به همین دلیل است که بنزین سوپر سوخت ارزشمندتری نسبت به بنزین معمولی بوده و موتورهای جدید و قدرتمند برای کارایی صحیح خود به آن نیاز دارند.

چگونه در جایگاه‌های سوخت بنزین سوپر پیدا کنیم؟

صاحبین خودروهای جدید با موتورهای هوشمند و قوی نگران هستند که با استفاده از بنزین معمولی به عنوان سوخت مورد نیاز خودرویشان، قطعات موتور آسیب دیده و در مدت زمان کوتاهی کارایی خود را از دست بدهند اما از طرفی پیدا کردن بنزین سوپر نیز امروزه به یکی از دشوارترین کارها تبدیل شده که ذهن اکثر دارندگان خودرو را به خود مشغول کرده، پس بهتر است به دنبال راه حلی برای حل این مشکل باشید.

بهترین جایگزین بنزین سوپر چیست؟

خبر خوش به صاحبین خودروها، با تولید اکتان بوسترها دیگر نگران در دسترس نبودن بنزین سوپر نباشید!
اکتان بوسترها مواد افزودنی هستند که پس از ترکیب شدن با بنزین معمولی باعث بالا رفتن عدد اکتان آن شده و این رقم را به عدد اکتان بنزین سوپر بسیار نزدیک‌ خواهد کرد.
اکتان بوسترها علاوه بر بالا بردن عدد اکتان بنزین مصرفی خودرویتان می‌توانند تمامی رسوبات موجود در سوخت را از بین برده و از گرفتگی و زنگ زدگی قطعات موتور خودرو نیز به خوبی جلوگیری کنند.
از دیگر مزایای اکتان بوسترها می‌توان به کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی و کمک به حفظ محیط زیست نیز اشاره کرد پس می‌توان گفت که بهترین جایگزین بنزین سوپر، استفاده از اکتان بوستر است.

مکمل‌های بنزین تولید شده در شرکت ووفر با ضمانت کیفیت و فاقد مواد دارای خورندگی، سرب و MMT را در صفحه مکمل بنزین مشاهده و سفارش دهید.

انواع پرفروش ترین اکتان بوسترتولید شده در شرکت دانش‌بنیان ووفر:

در صورت نیاز به راهنمایی جهت انتخاب مکمل بنزین مناسب خودرو و یا موتورسیکلت شما میتوانید صفحه راهنمای انتخاب را مشاهده نمایید:

📍 راهنمای انتخاب مکمل سوخت

اکتان بوستر چیست؟

اکتان بوستر مایعی با ترکیبات شیمیایی است که باعث بالا رفتن کیفیت و عدد اکتان بنزین خواهد شد که امروزه در کارخانجات مختلف با برندهای متفاوتی تولید شده و به بازار عرضه می‌شود اما همه اکتان بوسترها نمی‌توانند کیفیت قابل قبول را داشته باشند.
شرکت ووفر، تولید کننده انواع اکتان بوستر با کاربردهای گسترده در بازار است که تمامی محصولات خود را با استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
با مراجعه به صفحه محصولات سایت ووفر می‌توانید مشخصات کامل و قیمت هر یک از انواع اکتان بوسترها را به راحتی مشاهده کرده و بهترین و سازگارترین آن با موتور خودرویتان را سفارش دهید و خریدهای خود را در مدت زمان کوتاهی پس از ثبت، درب منزل‌تان تحویل بگیرید.

مزایای جایگزین بنزین سوپر ووفر چیست؟

در صفحه مزایا و معایب مکمل‌های سوخت به صورت جامع و با جزئیات درباره مزایای اکتان بوسترهای ووفر به خوبی صحبت کرده‌ایم و شما با مطالعه آن متوجه خواهید شد که چرا ووفر بهترین تولید کننده اکتان بوستر در سراسر بازار است.
علاوه بر این با استفاده از چت آنلاین موجود در سایت می‌توانید تمامی سوالات خود را از کارشناسان ووفر پرسیده و سریعا به جواب برسید.
کارشناسان ووفر به شما کمک خواهند کرد که بدون اتلاف وقت، بهترین و مناسب‌ترین اکتان بوستر مخصوص خودرویتان را پیدا کرده و با تجربه خریدی بی دردسر ، به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. در صورتی که برای استفاده از مکمل های سوخت تردید دارید پیشنهاد میکنیم مقاله مزایا و معایب مکمل سوخت را بخوانید تا به نگرانیهایتان پاسخ های مناسب داده شود.

چگونه می‌توان از محلول‌های جایگزین بنزین سوپر استفاده کرد؟

روش استفاده از اکتان بوسترها بسیار راحت بوده و شما نیز بدون ابزار خاصی می‌توانید از آن استفاده کنید، تنها کافیست هنگام خالی بودن باک و مراجعه به جایگاه سوخت، پیش از اقدام جهت سوخت گیری خودرویتان، درب باک را باز کرده و مقدار مشخصی از اکتان بوستر را که با توجه به مدل و نوع موتور خودرویتان در قسمت راهنمای استفاده از اکتان بوستر درج شده را درون باک خودرویتان ریخته و سپس سوخت گیری خودرو را انجام دهید.
فراموش نکنید که هنگام خالی بودن باک، عملکرد اکتان بوستر افزایش پیدا کرده و سرعت عمل بیشتری برای بالا بردن عدد اکتان بنزین از خود نشان خواهد داد، پس بهتر است که پیش از سوخت گیری از آن استفاده کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر میتوانید به صفحه روش استفاده از مکمل بنزین مراجعه نمایید

سوالات متداول

بله، اکتان بوسترها می‌توانند عدد اکتان بنزین معمولی را تا حد زیادی بالا برده و این رقم را به عدد اکتان بنزین سوپر نزدیک کنند، از همین رو از آن‌ها به عنوان جایگزین بنزین سوپر نیز یاد می‌شود.

عدد اکتان بنزین نشان دهنده مقاومت بنزین در برابر فشار و گرما بوده و هر قدر این عدد بالاتر باشد سوخت کیفیت بیشتری داشته و پیش از نیاز نیز نمی‌سوزد و از مصرف بیش از حد نیاز سوخت خودرو به خوبی جلوگیری می‌کند.

تفاوت بنزین سوپر با بنزین معمولی در عدد اکتان آن‌ها است.

بنزین سوپر عدد اکتانی حدود 95 داشته و کیفیت بالاتری به نسبت بنزین معمولی با عدد اکتانی در حدود 87 دارد.

اکتان بوسترهای ووفر بهترین و باکیفیت‌ترین مواد افزودنی هستند که با اضافه کردن آن به بنزین معمولی می‌توان به افزایش کیفیت و عدد اکتان بنزین کمک کرد و از همین رو می‌توان گفت که بهترین محلول برای جایگزین شدن بنزین سوپر هستند.

بله، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی، کمک به حفاظت از محیط زیست، از بین بردن رسوبات موجود در سوخت، شست و شوی قطعات موتور، حفظ کیفیت و کارایی موتور خودرو و … از جمله مزایای بی‌شمار اکتان بوسترها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *